Jag är lyckligast i världen med dig älskling!!


Pusss

Jag håller på att fixa en ny blogg, men den är inte riktig klar än.
Det tar sån tid att få den som man vill ju.
Orkar inte skriva så mycket mer...vill bara säga:
Jag älskar dig Stephanie Perttu! Du är världens bästa tjej.
Om folk bara visste hur underbar du är....de tror de vet hur du är, men dom har hetl fel!!
Och hur kan de säga saker det inte har en anning om? Helt sjukt ju.
Ja, ja huvudsaken att jag vet hur du är och hur allt ligger till!
Love you<3


Vänskap

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är min gummsa..

Det värmde mitt hjärta tusen ggr om =) Loveeeeeee<3

Postat av: nathalie

sv: Aa det var helt okej :) myspys.

Allt är bra med mig, Med dig ? :)

Kram <3

2009-05-24 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback