Jag är inte söt, men snygg!!

Yeeees

Idag är jag uppe med tuppen, halv 6.
Gjorde matlåda till älskling som jag lovade, sen har jag ätiti frukost te, knäckebröd och yoghurt.
Har även pratat med Stephanie som jabbar nattt, hon var ju såklart vaken vid 6.
Ska ses sen wiiie, va ett tag sen känns det som ju.
Funderar på vad man ska ha på sig idag? Solen är ju på topp idag.

Ah helgen bestod av av plugg plugg och mera plugg, men fy fan va stolt jag är över mig själv=)
Va duktig man kan vara om man vill.

Ibland tänker jag på att jag vill skriva ut en sak här, för att folk ska veta.
Det skulle vara skönt, men det skulle aldrig gå, för det skulle skapas så mycket prat.
Men det får förbli min hemlighet.
Fast vem vet, en dag kanske=)

Ni får ha en bra dag, för det ska jag ha!!



Pussss
o
Bajs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback