I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Jag glömmer aldrig våra stunder Pappa
När vi alltid sjöng på natt jag drömde och mamma alltid skämdes.
När vi alltid tog cykel promenader till ensjön och bada och köpte massa godis.
Lotus (vår älskade hund) var såklart med..
Jag hade så kul med dig Pappa
Varför gör det så ont för?
Varför kan inte vi ha en pappa och dotter relation längre?
Joo för alla idioter i våran omgivning har förstört allting!!!
Jävla SOC, Jävla fosterföräldrar
Jag vet vad du har tyckt och känt pappa
Jag vet hur dålig du känner dig
jag bara önska jag kunde spola tillbaka tiden och ändra allt
Jag saknar dej pappa
Jag älskar dej!
Glöm inte det och du måste veta att du inte är ensam!


Det finns inga soldater mer,
det finns inga gevär,
och ingen känner längre till
det ordet militär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback