Heaven forbid you, Hold on tight wait for tomorrow

FAN VA UNDERBART ATT SEX ÄR GRATTIS


Vet inte varför det är såhär
Varför känns allt så jävla konstigt för?
Utan min älskling vet jag inte vad jag skulle göra...
Tack gubben att du stöttar mig och bara finns för mig.
Att bli älskad av dig betyder allt för mig!

Lagom med sjuka tankar..fan orka!
Varför kan jag inte bara banka ut dom för?
Vill inte ha det såhär
Sen att folk aldrig kan vara nöjda eller aldrig sluta prata skit stör mig ännu mer.
Alltid missförstånd eller misstag
Varför säga något, men sen inte stå för det?
Det är väl jävligt onödigt lr hur?

Äter glass just nu..riktigt gott. Ja bara svullar och svullar känns de som=)
Men fan på vågen blir det inga ändringar...konstigt det där.

Ibland undrar jag varför människor behöver så mycket bekräftelse för?
Varför nöjer vi oss inte med våra egna tankar och känslor för?
Vi ska ju älska oss själva, men inte för att en annan säger att du ska göra det,
man måste ju känna det inombords oxå.
Jag älskar inte mig själv, men däremot kan jag stolt om mig själv säga att jag är en bra och fin människa.
Jag vet att jag är snygg, men för det behöver ju inte alla tycka det.
Om ni skriver va ful du är som många gjort, så tänker jag,
aha hon/han är en av dom som inte tycker det, mer än så är det ju inte.
Så ni som klagar VARFÖR? Va gör att ni mår bättre av det
Onödig energi vill jag lova. Och jag blir ju inte direkt arg, utan det blir ett smile på läpparna och sen aha synd då!!!


Today i saw my father...

Saknar dej Maria..
Hoppas du läser detta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Me love you!

Postat av: Anonym

söööt bild:D

2009-05-13 @ 14:09:00
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heheh tack amanda!

2009-05-13 @ 14:45:51
Postat av: Anonym

Om du inte tog så mycket amfetamin varje dag skulle det synas på vågen smartass!

2009-09-21 @ 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback