Godnatt

Hoppas ni har en rolig kväll. Jag har haft en mysig dag i solen.
Nu är det väl sovdags kanske...men jag är absolut inte trött!!!!!!!!!!!!!
Jobbigt, men jag är van=)
I morgon är det alf party, ska bli roligt. Va ett tag sen känns det som...
Vi ska till Jonathan och förfesta, sen till trädgården sen utgång hoppas jag!
Och jag ska dricka massa massor hihi...kanske min älskade teqila hahah
Den är inte så populär, för några tycker jag blir lite för ahh ni vet=)
Men det skiter jag i!!!

Har suttit och kollat på massa gamla bilder från ektorp , fridas lägenhet och källvinds tiden...
Guu vad kul man hade ibland
Det är en tid att minnas=)
Men det var fruktansvärt tufft ibland oxå vill jag lova.
Men man klara ju det, för here i am now liksom.
Neee nu ska jag väl röka och borsta taggarna.
Godnatt alla kära
Puuusss på sjärten


Ni som klagar kan fan ta er asså!!
Ni är jävla mesar




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fiin bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback