Finns ingen rubrik!!! Jag är fan bättre utan rubrik!

Jag kan inte sluta tänka på ljummen ostkaka med grädde och hallonsylt!
Give mee.
Ah det skulle knulla min mun just nu.
Nog om det, tänkte i helgen ska man ju bröllop=) Ska bli kul och mysigt, men va fan ska jag ha på mig?
En grön klänning eller en vit beige rosa känning? Ah svårt assså...
Blir väl som man säger, det löser sig alltid.

Fattar inte vad jag har för fel, varje gång jag ska skriva det på datorn blir dte istället. Börjar bli lite trötter på det!

Igår när jag och Steffi var på stan så mötte jag Sophie Gustavsson=)
Det var verkligen inte igår, helt sjukt vuxen du har blivit=)
Du stråla lycklig om dig.
Kul att du har hittat din lycka och att du trivs i kalmar.
kuul o se dig alf!

Tänk så många gamla kompisar från skolan man nästen inte träffar längre..
dom man såg varje dag, dom man hade så himla roligt med.
Ta bara vårat lilla gäng...fan vilka roliga minnen jag har med er, ni vet vilka ni är.
Ahhh skoltiden på eber va rilktigt nice.
Och nu är vi typ vuxna, en del jobbar och en del flyttar runt, en del är arbetslösa och några pluggar=)

Naee nu måste jag plugga, det är verkligen ett måste!!!

Min älskling

Jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig
Inget kan krossa oss
Inget kan ta kärleken från oss
Du och jag







Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack så mkt!:d hur äre med dig? hur går skolan? puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback