Jag förstår inte..Va faan händer?

När ska all jävla skitsnack ta stopp? Vad har folk emot mig och Steffi? Va är grejen liksom?
Om det är någon som vill svara på det så gör det! Mer än gärna.
Egentligen vill jag inte bry mig, men det har blivit så att jag måste göra det alf!


Har precis kommit hem från Henrik och Steffi..vi fika och myste lite. Alltid trevligt.
Henrik och Steffi är världens gulligaste par. Dom passar verkligen ihop.
Båda är lätta och varm hjärtade personer. Önskar er all lycka=)

Idag var vi hos polisen..fan va skönt det kändes efteråt. Poliser som dom är guld värda.
Dom vet hur man behandlar folk alf.
Hoppas allt blir bra opch löser sig nu.
Men som tur är är jag inte ensam vi är flera som stöttar varandra.
Vänskap är fan det finaste, det märker man när det händer allvarligare saker.
Vad skulle ja göra utan er?

Just nu kokar jag inombord...känner att det börjar bli mycket nu.
Har aldrig haft svårt för att vara ensam så mycket som jag har nu.
Det känns som det ärt lite som behöver komma ut från mig
Tack Steffi att du lyssnar och finns♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är väl så jävla intressanta o sprida rykten om=*)

Skit it bara...

Älskar dig, va sött skrivet...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback