Heello sunshine

Det var ett tag sen jag skrev..har varit lite upptagen!
Det händer ju ganska mycket liksom=)
Veckan som var mådde jag inte så bra...lr gör väl inte än riktigt.
Har frukansvärt ont i magen till och från, men det har sina orsaker.

Helgen var toppen bra, riktig mysig.
I fredags var jag och älsklingenbabylhouse och åt mat och drack lite, vi hade väldigt roligt.
I lördags var vi hos leitis kusin och hans tjej och kollade på melodifestivalen och drack änu mera=)
En behövande och mysig helg.

Idag har jag vart med Stephanie och fixat massa saker, vi var i våran lägenhet och det var ju verkligen inte igår!!
Man får ju verkligen en speciell känsla när man är där..alltid skönt att vara "hemma" igen=).
Måste säga det gumman..vad skulle jag göra utan dig?
En finare vän finns det inte...tack för allt♥


Nu har jag plugga lite hälsopedagogik och kollat på spårlöst, faan va jag gråter till såna program.
Jag skulle med vilja söka upp en person, nämligen min lillasyster. Har aldrig träffat henne, vet bara att hon är född
december 89. Undra om hon vet om mig? Är vi lika? Vart bor hon?
Gud va ja är nyfiken...men jag lovar en dag ska jag hitta henne.




*Godnatt puss från oss*

Säg vad ni vill..för jag vet sannigen och det är huvudsaken
jag tänker inte försvara mig...
Men måste säga att det är fegt av dig/er att hålla på!
Vad vill ni...bråka? avis? kanske helt enkelt skapa ett rykte här i norrköping?
Om du var vuxen nog skulle du inte skriva det här på bloggen, utan ta det öga mot öga.
Om du vill få mig att bli rädd vad folk ska tro och tänka så skiter ja fan i det ska du veta.
Som jag skrev vet jag hur sånt känns och aldrig i helvete att jag skulle göra så mot en jag älskar!!


Robert♥Elin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig gumman...

Du är med världens finaste vän <3

Pussssss

Postat av: syster

Vore skoj att vet vem vår syster är och var hon finns men frågan är vart man ska leta? vet inte mamma något mer? vart hon kan ha hamnat o så?

2009-03-13 @ 17:48:10
URL: http://grrlstar.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Hejsan syster!

Ja duu vem vet vart man ska leta...skulle vara kul och veta! Mamma vet inget..hon vet bara att de kom några och hämta henne.Hur länge har du vetat om henne? Kraaam

2009-03-13 @ 21:36:21
Postat av: syster

verkligen, men tyvärr är det nog bara hon som kan hitta oss...

Jag har vetat det länge, eller ja var ju liten då men mamma Ulla har berättat att jag sagt att hon inte fick lämna bort den om det var en lillebror för en sån ville jag så gärna ha :)

Har inte du vetat om henne?

2009-03-15 @ 17:02:08
URL: http://grrlstar.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

heheh va gulligt! Jag har vetat om det ca 3 år kanske..Men det var inte mamma som berätta, utan papper om vi säger så!

Men mamma har nämt det en gång och det var i somras. Sen har vi inte pratat om det mer.

Känns tråkigt ju...

2009-03-16 @ 12:37:30
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: syster

Jaha men det kanske är lite jobbigt för henne oxå...

men när hon vet att du vet borde det ju vara bättre att ni pratade om det ju.

kramar

2009-03-19 @ 08:31:40
URL: http://grrlstar.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback