Skolan som gäller nu igen=)

Sitter och äter frukost nu. Varm oboy och rostat bröd..mums!
Som sagt skola idag..har en redovisning om vatten på geografin dag. Kul va?
Lite små nervös...

Långhelgen har varit jätte rolig. Har njutit av solen, ätit god mat, festat och bara myst.
Fan kan inte bli bättre!!
Men skärtorsdagen var inte min dag..det som hände förstörde nog mycket.
Jag är ledsen mamma, men det var inte mer än rätt. Han skulle aldrig sagt sådär.
ja, ja...nu är det över och försent att ändra.
Fresten grattis i förskott mammma=)

Steffi jag vet att vi klarar detta, du och jag vett u!
Vi kör bara vårt race.
Jag lovar gumman det kan inte bli värre än va det är lr hur hahah
Puss på dej
syns sen!

Ha en bra dag

///Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback