Het & Skön Lördag

Dagen började med att vi vakna av alarm klockan kl 10, upp och hoppa bara!
Åt lite frulle och både jag och älskling satsade hårt på make upen=)
Platttång, smink ah ni vet all det där man måste göra..hahah
(Måste tillägga att leiti ej använder smink)
Sen alf tog vi en promenad till stan för att handla solbrillor och lite små plock till mig.
Älsklingen var ett jätte bra stöd till att välja solbrillor hahah...det vart dom största och fjolligaste av dom alla,
men fan va coola dom är!!!
Sen träffa vi Steffi och henrik, tog en cigg och bara snacka.
Plötsligt bestämde vi oss för att köpa öl och vin för att sen senare på kvällen ha lite mys.
Vart ingen utgång bara massa prat och musik och såklart alkohol:P
Jag älsklingen tillbringade lördags eftermiddag på fräcka på kungsgatan in the sun
faan va nice det var.
Sen hem åt lite taco, sen till steffi och henrik.
Riktig bra dag måste jag säga♥




You and mee
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har han köpt sina brillor? :) och vad kosta dom? :) tacksam för svar!

2009-04-20 @ 23:24:05
Postat av: elin

Hej!

Han har köpt dom på hm på maxi och dom kostar 79 kr.

varse=)

2009-04-21 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback