Fuck you very, very much, Cause we hate What you do!

Faan va irreterad jag blir på allt idag., men det är sant vissa saker som jag sett idag är inte OKEY!
Man kan inte hålla på hur som..ah jag vet att DU känner dig träffad nu, men det är upp till dig.
Du vet vad jag tycker och det står jag för, för nu har det blivit för mycket av gamla "friends" om du förstår?
Du hade reagerat exakt likadant, det vet jag.
Men du gör som du vill, det är klart, men jag backar verkligen inte upp det!!!!



Det händer mycket skumt nu för tiden...man blir ju inte chockad längre.
När ska det hela ta slut?
Snart händer an annan sak oxå, som jag tänker väldigt mkt på, fan det är bara några dagar kvar!
Jag kommer köra mitt race
And tell him: FUCK YOU!!!

Jaha skärtorsdag idag oxå...kul i jul! Va gör man då?
Jo pluggar och skriver blogg=)
Men va är det och fira egentligen? Påsk för mig är god mat och påskägg, men igen annat!
Hoppas ni får en bra påsk alf



  

Kommentarer
Postat av: Din tvilling!

Gumman shit happens =)

Skit it bara, låt dom vara.... de är ju bara avudssjuka mot oss, vi har det bra o det stör dom..

Låt dom inte trycka ner dig älskling!

Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback